Blog

Marketing tanácsadás – tesztelés élesben


Marketing tanácsadás szolgáltatásomat mától élesben tesztelem és fejlesztem közösen a Sysco-Lux Kft.-vel. Több alkalommal írtam már valamilyen formában arról, hogy miért nem működik a marketing a KKV szektorban Magyarországon. Volt a fejemben egy elképzelés, hogy hogyan tudna hatékonyan működni, amit most élesben van szerencsém tesztelni a Sysco-Lux Kft. ügyvezetőivel és…

Körmöndi Zoli, mint online marketing szakértő?


Néhány hónappal ezelőtt elhatároztam, hogy online marketing szakértő leszek. Hihetetlenül érdekes és gyorsan változó világ ez. De nem ez az, ami a legjobban megfogott. Az online marketing világában nincs mellébeszéd, vagy feleslegesen elköltött pénz. Itt statisztikák és tények vannak. Ez az, ami igazán lenyűgöz! "A sikert titka a határozott cél."…

A márka nem más mint betartott ígéret


Te mit ígérsz magaddal, vagy a vállalkozásoddal kapcsolatosan? Amikor a márka túléli alapítóját, akkor végeztünk jó munkát. Megvan-e fogalmazva mindenki számára érthetően, hogy mi a TE ígéreted? Ha igen, akkor sikerült-e beleégetni a fogyasztóid / vásárlóid / munkatársaid tudatába? Brand jelentése: égetni. A branding, vagyis magyarul a márkázás során a…

Miért nem működik a marketing?


[vc_row][vc_column][vc_column_text]Lassan 5 éve foglalkoztat a gondolat, hogy Magyarországon a KKV szektorban miért nem működik, vagy miért nincs is egyáltalán marketing a vállalkozások nagy részénél. Évről–évre egyre intenzívebben ástam bele magam a témába és mára talán kimondható, hogy megfejtettem a rejtélyt. Arra a következtetésre jutottam, hogy azért nem működik a marketing…

Jánosik márkaépítés – kutatási szakasz


2016 tavaszán kaptunk megbízást a Jánosik és Társai Kft.-től, hogy vizsgáljuk meg a vállalat marketing tevékenységét és építsük fel a Jánosik márkát marketing és kommunikáció tekintetében. Egy olyan vállalat szavazott nekünk bizalmat a Weinberg után, amelyik 5 üzletágban tevékenykedik országoszerte, éves 15 milliárdos árbevétellel bír és a nemzetközi piacra készül. 3…

Amikor van lehetőség alkotni


Mit is értek ezalatt? Nálunk a PURE-nál ez a következőket jelenti: az ügyfél időben gondolkodik, aminek köszönhetően van elég időnk arra, hogy össze tudjuk állítani a számára legoptimálisabb megoldást van elképzelés és van megfelelő minőségű konstruktív párbeszéd (közös munka) a megrendelő és az ügynökség között ezek eredményeként a legoptimálisabb megoldást…

A kezdetektől napjainkig


Két évvel ezelőtt útjára indítottam egy marketinggel és kommunikációval foglalkozó ügynökséget a werpure-t. Az volt a célom, hogy ezen a területen idővel nemzetközi vizekre evezzünk meghatározó szolgáltatást nyújtva Magyarországon és külföldön egyaránt. Az az érzés és gondolat vezérelt, hogy valami igazán jót hozzak létre mindegy, hogy a szolgáltatásunkról vagy a…

Géndiagnosztikai szolgáltatás


Az amit ma tapasztaltam igazi profi cég benyomását keltette. Egyszerűen nem volt hiba a rendszerben. Harmadik kisbabánkat várva elérkezett a pillanat (12. hét), hogy elvégezzük a kombinált tesztet. A Géndiagnosztikai központot a google az első háromban dobta ki aznap amikor kerestem. A weboldalak alapján itt találtam olyan mennyiségű és minőségű…

A kedvenc cikkem


NB1.hu webhelyen lett közzétéve (http://www.nb1.hu) Kezdőlap> Nyomtatóbarát > Futball marketingben már bajnokok Futball marketingben már bajnokok nb1.hu10 2012. április 06, péntek 12:21 Belföld[1] Miskolc - Körmöndi Zoltán a háttérből dolgozik a DVTK sikeréért. Az alig 32 esztendős Körmöndi Zoltán tavaly csatlakozott a DVTK stábjához marketing igazgatóként. A piros-fehérek utánpótlás-csapataiban megfordult…